Cât de dezvoltate sunt operațiunile magazinului online pe care îl dețineți?

Este afacerea dvs. pregătită să facă față concurenței dure? Consumatorii de astăzi sunt obișnuiți să cumpere online și sunt mai exigenți ca niciodată. Puneți-vă următoarele întrebări pentru a afla cât de sănătos este site-ul dvs.și descărcați gratuit ebook-ul care vă va ajuta să vă duceți afacerea la următorul nivel de succes în comerțul electronic.

Identificarea potențialului magazinelor online

Chestionar
Dacă vindeți internațional pe site-ul dvs. direcția afacerii dvs se poate schimba având în vedere că această structură de vânzări online este în creștere rapidă. Retailerii care și-au deschis ofertele pentru cumpărătorii internaționali au crescut vânzările cu 10-15%, iar acest număr ar trebui să continue să crească..
În timp ce poate părea evident că site-ul dvs. oferă cumpărături și livrări internaționale, nu ar trebui să lăsați acest lucru la voia întâmplării. Cum? Vă recomandăm să plasați un banner pe site-ul dvs. web care să descrie faptul că vindeți internațional, ceea ce face ca informațiile importante să fie clar vizibile. Anunțați-i imediat pe clienți că pot cumpăra produsele dumneavoastră și din afara țării.
Dacă site-ul dumneavoastră nu poate fi schimbat în limba maternă a cumpărătorului, scad șansele de vânzare din cauza limbii necunoscute de cumpărător. Mai mult de jumătate dintre cumpărători (56%) consideră că informațiile traduse sunt mai importante decât prețul atunci când decid de pe ce site să cumpere.
Simplificarea plății este una dintre cele mai eficiente modalități de a vă asigura că clienții iau decizia finală de cumpărare. Aproape toți cumpărătorii (98%) doresc să poată plăti în propria monedă. Acceptarea opțiunilor de plată cel mai des folosite pe anumite piețe poate fi foarte importantă și poate varia foarte mult în întreaga lume. De exemplu, 56% dintre cumpărătorii online din Țările de Jos folosesc iDeal. Un alt exemplu, în China, peste 300 de milioane de cumpărători și-au înregistrat cardurile de plată pe aplicația de mesagerie instantanee WeChat.
În timp ce expedierile internaționale pot traversa distanțe mari, cumpărătorii le doresc acum - pentru fiecare 10 dolari cheltuiți pe vânzări internaționale, 1 dolar se duce pe o comandă expres. De ce este bine pentru dvs.? Magazinele care oferă opțiuni suplimentare de livrare cresc cu 60% mai repede decât cele care oferă doar livrare standard.
Clienții sunt în mod constant preocupați de taxele ascunse sau de comisioanele care pot apărea ulterior. Taxele vamale și comisioanele pot fi o surpriză neplăcută pentru cumpărătorii internaționali dacă nu sunt plătite în avans. Atunci când oferiți "Livrare și taxe plătite" (DDP), aceste taxe și comisioane vă sunt facturate dvs. în calitate de vânzător, scutindu-l pe cumpărător de aceste taxe suplimentare. Magazinele care oferă DDP cresc de două ori mai repede decât cele care nu o fac. Dintre cei mai mari 20 de clienți de comerț electronic ai DHL, 15 utilizează DDP..
Oamenii își doresc transparență în ceea ce privește comenzile și posibilitatea de a modifica detaliile din mers. Menținerea contactului cu clientul prin intermediul notificărilor de livrare vă permite să oferiți aceste opțiuni. Și dă roade. Rata de succes a primei livrări crește cu peste 15% atunci când există notificări de livrare. Soluția ”Livrarea la cerere (On Demand Deliverey)” pusă la dispoziție de DHL acoperă 90% din toate expedierile de comerț electronic, cu notificări livrate în peste 45 de limbi și în peste 150 de țări.
Atunci când clienții văd un sistem de retur complet și ușor de utilizat, sunt încurajați și sunt mai dispuși să cheltuiască pe site-ul dvs. web. Posibilitatea de a returna un produs este foarte căutată de clienți - 92% dintre aceștia sunt dispuși să cumpere în viitor de la același vânzător care oferă acest serviciu. Cu DHL, retururile sunt convenabile: Clienții pot returna coletele la punctele selectate sau pot aranja ca acestea să fie ridicate de curier la momentul ales de ei, de acasă sau de la serviciu.
Contactați

Vă rugăm să completați formularul de mai jos pentru a obține rezultate personalizate și pentru a descărca e-book-ul nostru informativ "Tool your business for global e-commerce success".