ESTE SITE-UL DVS. PREGĂTIT PENTRU E-COMMERCE?


În condițiile în care se așteaptă ca, până în 2021, comerțul electronic B2B să ajungă la 0,2 trilioane de euro și să reprezinte 13,1% din toate vânzările B2B din SUA, companiile B2B din întreaga lume își recalibrează strategiile privind clienții.
.




De la notificări de livrare până la furnizarea de informații în limbile locale, există câteva modalități foarte simple de optimizare a site-ului care vă vor ajuta să vă dezvoltați mai rapid.

Știați că 91% dintre cumpărătorii B2B verifică disponibilitatea opțiunilor de livrare înainte de finalizarea comenzii, iar 46% dintre ei abandonează coșul de cumpărături dacă găsesc opțiuni de livrare limitate? Există atât de multe oportunități de creștere - și sunt la îndemâna dumneavoastră.

Prezența noastră globală, cunoașterea aprofundată a pieței și opțiunile de livrare simple, rapide și flexibile ne aduc alături de dumneavoastră la fiecare pas.

Contactați astăzi echipa DHL pentru a discuta despre modul în care vă putem ajuta afacerea să treacă la următorul nivel.


E-COMMERCE TRANSFORMĂ B2B


Lumea B2B traversează o perioadă de schimbări intense. Până în 2025, 80% dintre relațiile comerciale B2B dintre furnizori și cumpărători se vor desfășura prin canale digitale.

Descărcați ghidul de E-Commerce B2B pentru a obține cele mai bune informații despre comerțul electronic.

DISTRIBUIȚI

Twitter

LinedIn



PIAȚA GLOBALĂ DE B2B E-COMMERCE A FOST EVALUATĂ LA 12,2 TRILIOANE DE DOLARI ÎN SUA ÎN 2019 - DE ȘASE ORI MAI MULT DECÂT B2C.




TREI TENDINȚE PRINCIPALE ÎN B2B E-COMMERCE

  1. Modelul de piață verticală
    Piețele verticale se specializează și oferă servicii cu valoare adăugată. Dimensiunea pieței globale B2B lasă loc suficient pentru apariția piețelor verticale.
  2. B2B E-COMMERCE mobil
    Vânzările și marketingul mobil devin din ce în ce mai importante; utilizarea tot mai mare a smartphone-urilor în ciclul de cumpărare B2B a făcut imperativă adaptarea atât a furnizorilor, cât și a comercianților.
  3. Personalizare
    Personalizarea îmbunătățește experiența clienților. Furnizorii folosesc acum date importante colectate din diferite puncte de contact pentru a personaliza experiența de cumpărare B2B.



NU ȘTIȚI SIGUR DE UNDE SĂ ÎNCEPEȚI OPTIMIZAREA E-COMMERCE B2B?


Creșterea digitală schimbă abordarea tradițională B2B, iar companiile învață din practicile B2C în această nouă eră a rapidității. Descoperiți informațiile de ultimă oră despre comerțul electronic global B2B și aflați cum cele mai bune practici de comerț electronic vă pot transforma afacerea.

DISTRIBUIȚI

Twitter

LinedIn


CUM TRANSFORMĂ COMERȚUL ELECTRONIC B2B


Primii câștigători din spațiul B2B au integrat cu succes experiența de cumpărare care a dat roade în comerțul electronic pentru a-și asigura reușita în afara țării. Descărcați Ghidul de B2B E-Commerce pentru a înțelege mai bine modul în care vă puteți alinia afacerea la aceste practici în vederea obținerii succesului.

DISTRIBUIȚI

Twitter

LinedIn